Tuesday 3 January 2012

återigen då klockan är för sent, vänder jag mig hit..

 min bror ska flytta till stockholm på fredag. är otroligt glad, samtidigt som jag är väldigt ledsen.
vi har knappt sett varandra sedan han flyttade hemifrån, vilket är många år sedan.
det är väl inte hela sanningen kanske, men det är så det känns.
sen har jag väl mig själv att skylla eftersom det var jag som åkte till london..

dock är jag som sagt också glad, mest för hans skull, för jag vet hur bra han kommer att må.
han oroar sig över sina vänner, och sociala måsten han lämnar bakom sig.. men känner jag min bror rätt kommer han ha ganska mycket att göra i stockholm också.
åh, det kommer blir bra. heja daniel, du är bäst. ingen protest.

sen skulle jag vilja uttrycka min ångest över tentan som kommer om mindre än 2 veckor.
jag har haft sisådär 3 månader att plugga, ändå kan jag inte hälften.
alltid är det såhär, jag är så sjukt dålig på att ta tag i viktiga saker.
det måste stå ner skrivet i min almanacka OCH i min mobil MED alarm, för att jag ska ta tag i något.

här är en bild som gör mig glad.

1 comment:

Daniel Christensen said...

Det kommer bli fint och jag ska jobba hårt som alltid för att du ska kunna säga: "Jag är stolt över min bror, han är så förbannat awesome". Det är helt klart en av de saker som ger mig högst motivation här i livet.

Älskar dig.

"har du sett nån i ögonen
jag hittar inte dit
jag kan inte reglerna i spelet
men du får gärna komma hit "